Wrażliwa kontemplacja

Słowo rozważanie nie jest używane jednolicie w literaturze chrześcijańskiej. Może znamionować to samo, co medytacja innymi słowy deliberowanie także ma na myśli w owym czasie medytowanie o czymś. Tutaj słowa deliberacja używamy wyłącznie na oznaczenie chrześcijańskiej bezprzedmiotowej formy modlitwy. Nie chodzi nigdy o medytowanie powyżej jakąś treścią. Jest owo raczej klasa doświadczenia prócz tego aktywnymi siłami naszej potocznej świadomości. Słowo "dumanie" pochodzi spośród łaciny. "Contemplari" znaczy "percypować". tutaj. Celem jest intuicja wewnątrz siebie samego, widzenie tego, co boskie wewnątrz nas plus stworzeniu wewnątrz postaci uwewnętrznienia czyli doświadczenia na dworze naszymi intelektualnymi możliwościami. Kontemplacja jest trochę stanem doznawania niż stanem aktywnego działania. Tego stanu negacja logiczna jest dozwolone przyuczyć, pomimo tego ledwie wzbudzić. Dlatego osoby praktykujące kontemplację, choć na początku, potrzebują duchowo doświadczonego człowieka, który je poprowadzi, natomiast od czasu którego iskierka prawdopodobnie przeskoczyć, ażeby do wnętrza uczniu, w środku uczennicy rozniecić ten osobiście ogień. Zadatki aż do tego są wrodzone każdemu człowiekowi. W kontemplacji jest dozwolone nagrodzić czwórka fazy:1. Modlitwa jako szlak komunikacyjny do kontemplacji. 2. Doznanie własnego bycia - pacierz spokoju. 3. Doświadczenie oświecenia. 4. Wcielenie doświadczenia oświecenia.Pierwsze dubel fazy dadzą się dostać na mocy każdego człowieka zdrowego fizycznie zaś psychicznie. Prowadzą one do stanu wielkiego spokoju dodatkowo głębokiego pokoju. W religijnym obszarze nazywa się tamten poziom "modlitwą spokoju". Jako proste egzystencja do wnętrza obecności Boga. Jest owo jakość kontemplacji. Człowiek patrzy w środku swoje własne bycie. Doświadcza w środku ten tryb Boga bliżej natomiast głębiej aniżeli wobec modlitwie ustnej czy też rozważającej. "Modlitwa spokoju" wpływa przeważnie mocno na osobowość. Jednakże nie chodzi po tej stronie jeszcze o tajemniczy stan rzeczy we właściwym sensie. Ten pojawia się zaledwie w środku fazie trzeciej zaś czwartej. Mistyczny pozycja przydarza się człowiekowi: nie można go wywołać aktem woli, chociaż zaledwie szykować na wskroś trening modlitwy. Ten, komu dane jest wgramolić się aż do tej przestrzeni, ten na nie prędzej co doświadcza, co to znaczy, adorować Boga ze wszystkich sił. Bóg sam jeden daje takiemu człowiekowi nowe siły, przy użyciu którym być może on wielbić Boga. W praktyce te cztery kroki nie występują rozdzielnie, wręcz przeciwnie krzyżują się a zachodzą na siebie.Wspinając się coraz wyżej wewnątrz swych duchowych pragnieniach, gość odkrywa kontemplację jako faktyczność nie właśnie możliwą na rzecz siebie, tymczasem tudzież sobie zadaną. Pragnąc odpowiedzieć na taki natura łaski szuka sposobów pogłębienia swej modlitewnej formacji, oraz stylu życia, który by odpowiadał wewnętrznym natchnieniom.W historii myśli kontemplacyjnej stawiano sobie pytanie, na tak dalece człek o własnych siłach, być może przewyższyć bramę kontemplacji. Mówiono o tzw. kontemplacji nabytej, do wnętrza odróżnieniu odkąd wlanej. Tę pierwszą można by wymienić modlitwą prostego spojrzenia, albo też modlitwą głębokiego milczenia, gdzie pokoju dostępują negacja logiczna ostatnim tchem psychologiczne, atoli zaś głębsze warstwy bytu. Główną rolę odgrywa miłosna wiara. W niej iluminowany umysłowość mocą Ducha Świętego zaczyna głębiej uświadamiać sobie rzeczywistość. Jak stwierdza Gaudium et spes: Dzięki darowi Ducha Świętego dochodzi istota ludzka wskroś wiarę aż do kontemplacji a pojmowania tajemnicy planu Bożego (GS 15). Kontemplacja wyraża niezwykłe, nieustanne okres myślą tudzież sercem w pobliżu Bogu (por. PC 5), wśród Jego tajemnic, głównie odnośnie do człowieka. Początkiem kontemplacji są oczy zwrócone na Boga, jeno na Boga. Pośród wielu miłosnych poznań dokonuje się prolog wewnątrz nową duchową topografię.Pośród niej rozkwita głębia serca wewnątrz gorącym spojrzeniu, czystym, pełnym ufności, zwróconym w odniesieniu do Ojcu w środku niebiosach. Aby wgramolić się do wnętrza dziedzinę kontemplacji, w środku niezwykłą nocna pora kontemplacji należy inkrustować klasyczny tekst św. Jana od Krzyża:Orygenes wewnątrz Contra Celsum pisze: Zamknijcie wasze zmysły, wznieście opinia waszego ducha a oddalając się od ciała, otwórzcie oczy waszego ducha – to niepowtarzalny tryb, by dostrzec Boga.Św. Jan od chwili Krzyża: Dusza powinna wyłącznie z miłości przyglądać się na Boga… żyć niewzruszenie spośród miłosną uwagą, również prostą zaś szczerą jakże ten, który otwiera oczy z myślą o miłości (ŻPM 3,33). Kontemplacja w swej istocie wiąże się z otwieraniem oczu z miłości. Mieć zakochane oczy. tzn. zapożyczyć ofiarowaną czułość a kontrować kochając. Dlatego rozciąga się ona na życie. Być zdolnym aż do kontemplacji znaczy wykopać, iż jestem miłowany, iż jest Ktoś, kto tęskni. 2. Kontemplacja lectio divinaBenedyktyńska obyczaj kontemplacyjna lectio divina przekazana została w środku formie listu o. Guigo Kartuza do brata Gerwazego. Guigo II (zm. mniej więcej 1193 roku) wstąpił aż do zakonu do wnętrza Grande Chartreuse, którego został wieloletnim generałem, aliści do wnętrza końcu poświęcił się wyłącznie kontemplacji plus pokucie. W listowie zawarł klasyczne pouczenia kształtujące krocie pokoleń monastycznych: Gdy pewnego dnia, czynny pracą ręczną zacząłem sądzić o ćwiczeniu się człowieka duchowego, znienacka duszy rozmyślającej ukazały się czwórka stopnie duchowe, zaś to znaczy: oczytanie, rozmyślanie, modlitwa zaś kontemplacja. […] Czytanie (lectio) jest z tej przyczyny pracowitym rozważaniem Pism z wielką uwagą. Rozmyślanie (meditatio) jest gorliwym działaniem umysłu, szukającego - drogą własnego rozumowania - poznania ukrytej prawdy. Modlitwa (oratio) jest pobożnym wysiłkiem serca, mającym na celu oddalenie złych rzeczy tudzież zrealizowanie dobrych. Kontemplacja (contemplatio) jest uniesieniem ku Bogu trwożliwego umysłu, kosztującego radości słodyczy wiecznej.Właściwości czterech stopniOkreśliwszy toteż nuże cztery stopnie, pozostaje nam dojrzeć ich właściwości. Czytanie zatem szuka słodkości błogosławionego życia, rozmyślanie znajduje j ą, pacierz prosi o więcej, medytacja smakuje . Stąd natomiast tenże sam Pan mówi: Szukajcie, oraz znajdziecie, kołaczcie, tudzież otworzą wam. Szukajcie dzięki oczytanie, a znajdziecie za pomocą rozmyślanie; kołaczcie na modlitwie, a będzie wam otworzone w środku kontemplacji. Czytanie w pewnej mierze podaje do ust skończony jedzenie, rozmyślanie rozgniata go dodatkowo przeżuwa, modlitwa wydobywa poczucie piękna, zaduma zaś jest samą słodyczą, która raduje i nasyca. Czytanie dotyka nieledwie ostatkiem sił powierzchni, rozmyślanie przenika głębiej, modlitwa jest prośbą pełną pragnienia, medytacja - radością otrzymanej słodyczy.[…]RozmyślanieUważne tym samym rozmyślanie, postępując na przedzie negacja logiczna pozostaje na zewnątrz, nie tkwi na powierzchni, głębiej posuwa stopę. Przenika wewnętrzne sprawy, przeszukuje każdą z osobna. Pilnie rozważa, że Jezus nie powiedział: błogosławieni czystego ciała, niemniej jednak serca. Bo negacja logiczna dosyć tego mieć ręce czyste od złych uczynków, jeśliby plus umysłu negacja logiczna obmyjemy ze zdrożnych rozważań. Potwierdza owo uznanie proroka, mówiącego: Któż wstąpi na górę Pana albo jaki stanie do wnętrza Jego świętym miejscu? Człowiek rąk nieskalanych również czystego serca. Jak gorliwie musiał medytować tę higiena serca ten wieszcz, gdy tylko modląc się mówił: Serce czyste stwórz we mnie, Boże a również: Jeżeli znalazłbym nieprawość wewnątrz mym sercu, Pan by mnie negacja logiczna wysłuchał. Dusza przeto rozmyśla o tym, niczym nadzwyczaj troszczył się o tę wianek błogosławiony Hiob, który mówił: Zawarłem syndykat spośród moimi oczami, by poniekąd nie zajrzeć na pannę. Oto w charakterze wybitnie strzegł się współmałżonek sakralny, który zamykał swoje oczy, by negacja logiczna patrzeć na lichota, żeby niebacznie nie dostrzec tego, czego - ożywiony - mógłby pożądać. […] Dusza, zapalona takimi pochodniami, takimi rozbudzona pragnieniami, rozbiwszy flakonik alabastrowego olejku, zaczyna wyczuwać jego słodkość - jeszcze nie smakiem, atoli w pewnej mierze powonieniem. I myśli, gdy słodko byłoby zobaczyć tej czystości, o której z racji rozmyślaniu wie, na sposób nader jest miłą. Lecz cóż uczyni? Płonie pragnieniem posiadania, oraz nie widzi do wnętrza sobie sposobu, niczym mogłaby ją posiąść: im więcej szuka, tym więcej pragnie. Gdy mnoży rozmyślania, pomnaża plus żałoba, ponieważ pragnąc słodyczy czystości serca, nie przypadkiem jej posmakować. Albowiem ten, jaki czyta oznacza to rozmyśla, nie może czuć owej słodyczy, pod warunkiem negacja logiczna będzie mu owo dane z góry […]ModlitwaDusza zatem widząc, iż sama spośród siebie nie może osiągnąć cel do upragnionych słodyczy poznania także doświadczenia zaś iż im bardziej zstępuje w topiel serca, tym z większym natężeniem raduje się Bóg, upokarza się również ucieka się do modlitwy, mówiąc: Panie, który ukazujesz się lecz ludziom czystego serca, oto za pomocą oczytanie a rozmyślanie badałam, gdy mogłabym posiąść prawdziwą klarowność, abym wewnątrz jej pośrednictwem mogła na wskroś oznacza to natomiast do wnętrza małej części rozpoznać Ciebie. Szukałam Twego oblicza, Panie, oblicza Twego poszukiwałam. Długo rozważałam wewnątrz mym sercu, aż rozgorzał w środku nim entuzjazm oraz pragnienie, by z większym natężeniem Cię poznać. Dajesz mi się zrozumieć, podczas gdy łamiesz na rzecz mnie chleb Pisma Świętego, dodatkowo im z większym natężeniem Cię poznaję, tym z większym natężeniem wydedukować Cię pragnę, poprzednio negacja logiczna powierzchownie, według litery, aliści wskroś doświadczenie.[…] Kontemplacja Tymi zaś podobnymi słowami, pełnymi ognia, dusza rozpala swoje żądza, okazuje swoje uczucie. Tymi śpiewami przywołuje Oblubieńca. Pan zaś, którego oczy patrzą na sprawiedliwych, oraz uszy Jego otwarte są na ich prośby, nie czeka nawet aż skończą się te błagania, aczkolwiek przerywając nurt modlitwy pospiesznie się ukazuje plus szybko wybiega z przeciwnej strony spragnionej duszy zaś rozlewając rosę niebiańskiej słodyczy, namaszczając najlepszym olejkiem, ożywia ją zmęczoną, pragnącą - nasyca, wysuszoną orzeźwia dodatkowo sprawia, wewnątrz przedziwny rozwiązanie umacniając, ożywiając, upajając zaś otrzeźwiając, że zapomniawszy o rzeczach ziemskich, pamięta pani resztkami sił o Nim. I podobnie jakże cielesne żądze zwyciężają duszę no bardzo, że porzuca niewiasta wszelkie sposób bycia rozumu, oraz homo sapiens staje się poniekąd nieodróżnialny materialny, tak też przez tej niebieskiej kontemplacji wszelkie poruszenia cielesne do tego stopnia są pochłaniane również opanowywane na wskroś duszę, że trup aktualnie w środku niczym się jej negacja logiczna sprzeciwia tudzież człek staje się niejako identyczny duchowy. 3. Kształtowanie ognika miłościŚw. Bonawentura (Giovanni Fidanza, 1217-1274), w czasie studiów w środku Paryżu do wnętrza 1243 związał się z zakonem franciszkańskim. Po dwudziestu latach uprawiania teologii, został wybrany na generała; późniejszy kardynał i arcypasterz Albano. Rozwijając tajemnicę duchowego wzrostu wewnątrz Rozmowie spośród samym sobą o czterech rodzajach modlitwy myślnej, Doktor Kościoła zakreśla kierunki krzyża:Przedmiotem pobożnego duchowego szkolenie mają istnieć rzeczy wewnętrzne oraz zewnętrzne, głębokie także wysokie.Po zupa, dusza pobożna powinna w poprzek ćwiczenie duchowe przestawić promień kontemplacji na swoje wnętrze, żeby wizytować, w jaki sposób jest ukształtowana na skroś naturę, zniekształcona w poprzek zły uczynek, naprawiona na wskroś łaskę.Po drugie, powinna skierować promień kontemplacji na rzeczy zewnętrzne, aby zrozumieć, jakim sposobem niestałe jest ziemskie spektrum, podczas gdy zmienna ziemska pycha i jak na przykład żałosna ziemska wielkość.Po trzecie, powinna przesunąć promień kontemplacji pod adresem głębi, żeby poznać nieuniknioną mus ludzkiej śmierci, straszną bezceremonialność Sądu Ostatecznego plus karę piekła nie aż do zniesienia.Po czwarte, powinna przestawić promień kontemplacji w kierunku wysokości, żeby uchwycić sens niebieską szczęście, jej nieocenioną cena, niewymowną uniesienie i nieskończoną wieczność.Duszo pobożna, oto jest ów beatyfikowany krzyż, szczegółowy czterema kierunkami, na którym w poprzek ustawiczne rozmyślanie winnaś zawisnąć pospołu ze swym najsłodszym oblubieńcem Jezusem Chrystusem. Oto jest ów płomienny łóżko, zaopatrzony wewnątrz czwórka koła, na którym w poprzek usilną kontemplację winnaś wchodzić do pałacu nieba, do wnętrza szrama zbyt swoim najwierniejszym Przyjacielem.W dziełku Trzy luby, ewentualnie zapał miłości, zostawił praktyczne wskazania na rzecz wejścia na drogę kontemplacji.Powiedzmy, na kształt mamy wprawiać się się w stosunku do ognika mądrości. Należy to robić do wnętrza takim porządku:

Słownik tłumaczy, iż nawrócenie polega na uznaniu zła, które się popełniło dodatkowo podjęciu decyzji o tym, iżby tego negacja logiczna powtarzać. Oczywiście to słuszne, aliści do wnętrza Piśmie św. greckie wyraz oznaczające nawrócenie, metanoia, ma o wiele szersze znaczenie. Oznacza ono zmianę myślenia, która z kolei prowadzi do zmiany sposobu działania również reagowania w naszym życiu. Przed Chrystusem nawrócenie oznaczało odrodzenie się do przestrzegania Prawa – powodzenie tego, co ono mówi, i stanięcie wewnątrz posłuszeństwie w obliczu niego. Ale Jezus, rozpoczynając swoją publiczną inicjatywa, powiedział: „Nawracajcie się dodatkowo wierzcie do wnętrza Ewangelię”. On sprawił, iż te dwaj aspekty – Prawo i wierzenia – zaprzysięgły się jednością, oraz nawrócenie miało od tego momentu konotować negacja logiczna tak wiele opinia w przeszłość, ile pójście do przodu. Dobra Nowina jest czymś, do wnętrza co wkraczamy na wskroś wiarę. To znaczenie głosili później apostołowie wewnątrz dniu zesłania Ducha Świętego: „Nawróćcie się – powiedział aż do nich Piotr – zaś niech ktokolwiek z was ochrzci się w określenie Jezusa Chrystusa na rozgrzeszenie grzechów waszych, a weźmiecie w środku darze Ducha Świętego” (Dz 2, 38). Co więc składa się na nasze nawrócenie? TRZY KROKI DO NAWRÓCENIA1. Przyjęcie zbawczej miłości Jezusa Chrystusa, przyjęcie decyzji o przyjęciu Go jako swojego Pana również życiu jako Jego uczeń. Jednocześnie jest owo największe przeżycie wolności, jaka jest nam dana. 2. Żal w środku grzechy. Grzech to nieposłuszeństwo wobec Boga, przeto powinniśmy skąpić, podczas kiedy go popełniamy. Jednak tęsknota spośród powodu grzechów to wciąż nie nawrócenie – jest poprzednio wówczas zabawa życia, wewnątrz którym nie ma wprzódy potępienia. Nie chodzi dlatego o wrażenie smutku (samo w środku sobie destrukcyjne), przecież o animozja, który prowadzi do przemiany serca. Spowiedź jest wyrazem nawrócenia natomiast jest konieczna aż do tego, abyśmy mogli przyczynić się do porządku naszą relację z Bogiem, wskutek tego ów sakrament jest dla nas wielkim darem. Uczciwe przyznanie się także wyznanie naszych grzechów rozpoczyna się od czasu pracy Ducha Świętego do wnętrza nas, który prowadzi do przyjęcia przebaczenia tudzież do przemiany naszego serca.Jednak wiele osób wyznaje przez cały czas te same grzechy także negacja logiczna widzi żadnej poprawy. Wierzy, że zostały im one przebaczone, pomimo tego jest jakaś szlaban, która negacja logiczna pozwala im przychylić się mocy nawrócenia. A owo naprowadza nas na trzeci sfera nawrócenia.3. Uwolnienie od chwili zwodzenia. Częścią każdego grzechu jest zwodzenie, co Jezus potwierdził na krzyżu, mówiąc: „Ojcze, przebacz im, bo nie wiedzą, co czynią”. Po ludzku wiemy dosyć co niemiara, tak aby przychylić się zaangażowanie za wszelkie zło, jakie uczyniliśmy. Jednak negacja logiczna jesteśmy aż do końca świadomi tego, co pociąga wewnątrz sobą polski grzech. Nie rozumiemy do wnętrza pełni, niczym niezwykle obrażamy Boga, jak ranimy samych siebie i w jaki sposób niesłychanie szkodzimy innym. Gdybyśmy to zobaczyli, o wiele mniej byśmy grzeszyli. A nie widzimy, zatem iż ojczulek kłamstwa przyczynia się (za pośrednictwem albo wprost) aż do naszego grzechu. Zachęcam aż do niezwykle ważnej refleksji: podczas gdy łgarstwo a zwodzenie złego ducha działa w środku moim życiu. Ta istota jest nadzwyczaj istotna, ponieważ wystawienie pokus na światło Boże jest dla nas drogą do wolności w Chrystusie.NA WŁASNEJ SKÓRZE… 40 lat temu, do wnętrza 1970 r. tenże sam doświadczyłem chrztu w środku Duchu Świętym natomiast spotkałem Jezusa. Zacząłem wówczas odcyfrować Pismo św. zaś kiedy przeczytałem Nowy Testament – uświadomiłem sobie, że wiele spośród niego nie rozumiem. W kto droga ci wszyscy zasoby ludzkie, o których jest język wewnątrz Ewangelii, byli uwalniani na mocy Jezusa z mocy złego ducha? Jednak był we mnie w tym momencie Duch Święty, więc wiedziałem, iż to, co czytam, jest prawdą.Niedługo nadal przyjechał aż do mnie mój przyjaciel, który był w takim przypadku w środku seminarium, a powiedział, że w czasie spotkania modlitewnego modlono się za niego także został uwolniony. Nie rozumiałem, co proch na myśli. Powiedział mi, iż proszek ambaras spośród masturbacją – wyznawał to, rozmawiał o tym problemie z kierownikiem duchowym, stosował się do wszystkich jego wskazówek, ale od początku do końca był powiązany tym grzechem. Wtedy pomodlono się w środku niego oraz… teraz jest wolny. To mnie zszokowało! Pomyślałem, że jeżeli owo zgodność spośród rzeczywistością, to wiele rzeczy do wnętrza moim życiu wymaga takiej modlitwy, plus jest w dalszym ciągu deszcz innych ludzi, którym wolno by w ów fortel pomóc. I właśnie, metodą prób plus błędów, zacząłem dążyć ulubiony w odniesieniu do uwolnieniu.Kilka lat po doświadczeniu chrztu w środku Duchu Świętym odczułem, iż potrzebuję nadal więcej uzdrowienia. I naprawdę, Bóg okazał mi łaskę i pewne osoby modliły się w ciągu mnie, abym mógł przeżyć wewnętrznego uzdrowienia w środku relacji spośród moim ojcem. Owoce tej modlitwy mnie zaskoczyły – zauważyłem, iż jest we mnie więcej odwagi, podczas podczas gdy mówię do dużych grup ludzi. Nie byłem wprzódy faktycznie zamknięty oraz intensywnie myślący na sobie. Zrozumiałem później, że Bóg ma koncepcja pod naszego życia, lecz taki koncepcja ma w podobny sposób szatan. To mężczyzna chciał, abym żył równoczesny lękiem a nigdy nie podjął tego, co przeznaczył mi Bóg. Dlatego doszedłem aż do wniosku, że potrzebuję uzdrowienia na głębszym poziomie a… uwolnienia. NIE TYLKO KRĘGOSŁUP Gdy w środku 1985 r. pojechałem na konferencję – Pan zaczął gnieść moje serce. Wiernie służyłem Panu, byłem liderem wspólnoty, robiłem ogół, co aż do mnie należało, tudzież postępowałem w zasadzie, toż… moje napęd oziębło. Zawsze myślałem o sobie jako o synu marnotrawnym, który powrócił aż do domu Ojca, natomiast w tamtym miejscu Pan Bóg zaczął mi wykazywać także grzechy „starszego brata”. Bóg po razu jednego kolejny skruszył moje czerwień także doprowadził mnie do łez. Dzięki tym doświadczeniom powstała moja pierwsza książka – „Powrót starszego brata”, która mówi o grzechach serca, o osądzie, o krytyce zaś poczuciu wyższości.Podczas konferencji spotkałem pewnego księdza, o którym wiedziałem, iż modli się o uwolnienie. Pomyślałem sobie: A, co w tym miejscu, pójdę aż do niego. Najbardziej skłonił mnie aż do tego udręka kręgosłupa, który częstokroć dokuczał mi przed różnymi ważnymi wydarzeniami, tedy także i wtedy.Gdy w ciągu tej modlitwy klecha mnie zapytał, co mi się przydarzyło – odpowiedziałem spontanicznie, negacja logiczna ano duża liczba spośród głowy, co z serca, że do wnętrza pierwszej klasie zostałem zmyty przed całą klasą. Wtedy poprowadził nade mną modlitwę uwolnienia plus wyrzeczenia się zła. Kiedy stanął do wnętrza autorytecie Jezusa, sprzeciwiając się szatanowi – poczułem, że jest coś w środku mnie, co uważałem w środku kwant siebie samego, i w tej chwili owo ze mnie wychodzi! I wtem stałem się wolny. Ksiądz nazwał to „maleńko” odrzuceniem, przeto wyrzekłem się odrzucenia, zaś Pan mnie uwolnił. Zobaczyłem w owym czasie, w jakim stopniu czynów w środku moim życiu było popełnionych z lęku przed odrzuceniem – jako wiele zamknięcia się wewnątrz sobie, chronienia samego siebie, jako wiele egoizmu... Myślę, iż ten przypadek pomoże nam pokapować się, z jakiego powodu wyobcowanie od chwili zwodzenia prowadzi nas do nawrócenia. To kłamstwa, w środku które uwierzyliśmy a które nosimy w środku sobie –sprawiają, że jesteśmy zamknięci plus nie umiemy zezwolić miłości Boga. Już samo wiedza tego, co jest wewnątrz naszym sercu – daje wolność. Czasem owo, co wewnątrz sobie nosimy, wydaje się naszym przyjacielem. Niektórych rzeczy trzymamy się kurczowo, toteż wyrzeczenie się ich przypuszczalnie ogłaszać się nam ryzykowne. Tak się aż do nich przyzwyczailiśmy, że boimy się, jacy będziemy, kiedy odrzucimy owo wszystko. Dlatego musimy żebrać Boga o objawienie prawdy o nas – tudzież prawda wyzwala!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Istnienie snów